pentru dialog si parteneriat
Ministerul Afacerilor Externe a inceput campania de promovare in mass media internationala a Summitului care va reuni la Bucuresti personalitati politice, economice, stiintifice si culturale din zona Marii Negre. Campania, desfasurata sub sloganul "Black Sea Forum Charting Bright Ideas", se desfasoara in aceste zile pe suporturi media de prestigiu cum sunt postul de televiziune BBC World sau publicatiile Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times.
"Campania doreste sa exprime ideea ca, avand o mostenire culturala comuna, tarile din regiunea Marii Negre se afla intrun moment al istoriei lor cand identificarea punctelor de convergenta este o necesitate. Romania doreste sa coopteze toti actorii capabili sa contribuie la progresul regiunii pentru a crea un mediu fertil progresului la Marea Neagra. Mediile folosite au fost alese pentru a atinge liderii politici, formatorii de opinie si reprezentantii mediilor academice din Regiunea Marii Negre, Europa, SUA. Campania este o campanie de informare realizata cu sprijinul companiilor: Friendsagentie de creatie, Thor Systemsfirma consultanta, productie realizata de Media Pro Pictures", declara Corina Vintan, Director Comunicare in MAE.
Summitul, aflat sub inaltul patronaj al Presedintelui Romaniei, va incepe pe data de 5 iunie la Palatul Parlamentului si isi propune sa lanseze Forumul Marii Negre pentru Dialog si Parteneriat, o platforma de colaborare de durata, conceputa sa puna in miscare un nou model pentru discutarea si rezolvarea problemelor complexe cu care se confrunta astazi statele din regiune. La acest proces, sunt chemati sa participe inalti reprezentanti ai mediilor politice, ai societatii civile, mediilor de afaceri si institutiilor academice. Campania lansata de MAE are ca scop atragerea unei participari cat mai substantiale mai ales din zonele nonguvernamentale care se pot implica in dezvoltarea durabila a regiunii de la Marea Neagra. Promovarea evenimentului de la Bucuresti va continua prin lansarea un site dedicat Forumului, a unui newsletter, precum si prin crearea unor evenimente tematice.