DECLARAȚIE: Sute de abonați nu au primit ZdG în 2017
În ultimele două săptămâni, Ziarul de Gardă a primit peste o sută de apeluri de la cetățeni, prin care ni se comunică faptul că au perfectat abonamente dar nu au primit niciun ziar sau doar câte un ziar de la începutul anului 2017.
Reprezentanții Ziarului de Gardă au verificat fiecare caz și plângerile cetățenilor s-au adeverit de fiecare dată: ei au perfectat cu adevărat abonamentele, au plătit pentru abonamente, dar ziarele nu le-au fost livrate niciodată. În multe cazuri abonamentele au fost donate de către rude, prieteni sau oameni generoși din străinătate, care au perfectat mai multe abonamente, iar ziarele donate nu au ajuns la destinatar. În total se adună câteva sute de abonați care nu au primit ZdG în acest an.
Este o situație fără precedent, când vine un volum atât de mare de plângeri, suntem depășiți de situație și nu dispunem de angajați care să se ocupe non-stop de verificarea plângerilor cetățenilor.
Amintim, că Poșta Moldovei este distribuitorul principal de ziare pe întreg teritoriul Republicii Moldova și își ia 30-40% din costul fiecărui ziar pentru serviciul de distribuție. Am solicitat Serviciul de Abonare al Poștei Moldovei și ni s-a comunicat că în acest an, instituția a implementat un program electronic de organizare a distribuției ziarelor abonate și că, lucrând pentru prima dată cu acest program, s-au produs careva erori, disfuncționalități, care sunt remediate pe parcurs.
Ziarul de Gardă își cere scuze de la abonații săi pentru această problemă de management cauzată de Poșta Moldovei, și încurajează fiecare cetățean care nu primește ziarul abonat să semnaleze acest lucru la redacția noastră: [email protected], [email protected], 022-23-26-33.
Dar este necesar să fie contactate și serviciile Poștei Moldovei: orice oficiu poștal care vă deservește localitatea sau sectorul, dar și oficiul central: http://posta.md/ro/content/abonare-2017