TAROM a creat o adresă de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru obţinerea despăgubirilor
Reprezentanţii companiei TAROM au anunţat crearea unei adrese de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru a obţine despăgubiri, transmite News.ro.
Ieri, 8 iulie, mai multe zboruri ale companiei de stat române Tarom, aflată în pierderi de 16 ani consecutivi, au fost anulate luni, după ce piloții au anunțat că ar fi bolnavi. Sindicatul nu a anunțat încă public un conflict de muncă, dar surse din interiorul companiei au declarat că e posibilă anunțarea unei greve. Protestul TAROM a dus la anularea cursei cu care miniștrii de Externe, Apărării și șeful Armatei române trebuiau să plece la summitul NATO de la Washingotn. Ministrul român al Transporturilor, Sorin Grindeanu, a dat un ultimatum conducerii companiei.
„Compania TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile”, au afirmat reprezentanţii TAROM.
Tarom a anunțat anunţat că pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: [email protected]. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: [email protected]. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii: nume şi prenume a pasagerului, numărul de zborului și copia biletelor de călătorie şi codul rezervării.
Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport