Ce faci atunci când afară este cald, iar caloriferele sunt fierbinți? Cum poate fi reglat individual consumul de energie termică
Conectarea sau deconectarea și reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare se efectuează la solicitarea consumatorilor de către gestionarul fondului loctiv sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor, anunță SA „Termoelectrica”.
În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, instituția recomandă consumatorilor să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau a companiei, pentru ajustarea consumului de energie termică, utilizând următoarele canale:
Centrul de apel – 1300 și 022 447 447;
Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
„Punctele termice individuale ajustează automatizat consumul de energie termică, conform setărilor prestabilite, în funcție de temperatura aerului exterior și necesitățile individuale ale consumatorilor, fără a fi necesară intervenția fizică a reprezentanților gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica”, a declarat Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.
Termoelectrica asigură furnizarea calitativă a energiei termice până la branșamentul clădirii (punctul de conectare), iar sistemul ingineresc de încălzire intrabloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorul/gestionarului fondului locativ.