ASP anunță că au fost remediate „problemele tehnice” și a fost reluată prestarea serviciilor
UPDATE 14:15 Agenția Servicii Publice a anunțat reluarea prestării serviciilor.
Specialiștii tehnici din cadrul ASP, a Agenției de Guvernare Electronică și a Serviciului Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică, au remediat problemele tehnice ale sistemului guvernamental de plăți electronice MPAY, a comunicat instutuția.
În prezent, prestarea serviciilor a fost reluată pe întreg teritoriul țării.
Știrea inițală:
Agenția Servicii Publice (ASP) a anunțat, în jurul orei 11:30, că din cauza unor deficiențe tehnice ale sistemului guvernamental de plăți electronice MPAY a fost sistată temporar prestarea serviciilor publice ale ASP pe întreg teritoriul țării.
ASP precizează că funcționarea serviciului guvernamental de plăți electronice MPay este asigurată de Agenția de Guvernare Electronică. Administratorul tehnic al sistemului informațional aferent serviciului MPay este Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC).
„Specialiștii tehnici din cadrul ASP, EGOV și STISC lucrează, în prezent, asupra remedierii problemelor tehnice apărute. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe create şi vă mulţumim pentru înţelegere”, a comunicat ASP pe rețelele de socializare.