AAC, după ce Air Moldova a anunțat anularea zborurilor: „Îndemnăm pasagerii să își revendice drepturile”
În contextul anulării tuturor zborurilor de către operatorul aerian privat Air Moldova, Autoritatea Aeronautică Civilă (AAC) a R. Moldova înseamnă pasagerii „să își revendice drepturile”, solicitând operatorului aerian rambursarea costului biletelor.
„În cazul în care întâmpină dificultăți sau li se refuză rambursarea costului biletelor de avion, pasagerii pot solicita suport AAC.
Mai multă informație privind acțiunile ce urmează a fi întreprinse în cazul anulării zborurilor găsiți accesând link-ul.
Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile – adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2. Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație gratuită”, a transmis Autoritatea.
Compania privată „Air Moldova” a anunțat marți, 2 mai, că a depus în instanță o „cerere de aprobare a restructurării accelerate a companiei, care este un plan de acțiuni, ce are drept scop evitarea falimentului companiei aeriene, soluționarea problemelor existente și acceptarea investițiilor”.
Astfel, până la pronunțarea deciziei instanței, privind acceptarea sau respingerea cererii înaintate de Air Moldova, compania susține că va suspenda operarea zborurilor și vânzările de bilete începând cu data de 2 mai. Conform companiei aeriene, reluarea activității va fi posibilă în termen de 3 zile de la pronunțarea deciziei de către instanță.
Începând cu luna februarie, Air Moldova a anulat o serie de zboruri. Reprezentanții companiei aeriene au declarat anterior că se confruntă cu „dificultăți operaționale, motivul fiind deficiența de flotă”. La rândul său, Autoritatea Aeronautică Civilă a informat că monitorizează îndeaproape situația curentă a companiei, care riscă să-i fie suspendat certificatul de operator aerian.