Prima ediție a Școlii finanțelor publice pentru jurnaliști. Olga Golban: „Ușile noastre sunt mereu deschise și vă așteptăm cu drag pentru informații și cunoștințe noi”
Prima ediție a Școlii finanțelor publice pentru jurnaliști s-a desfășurat în perioada martie – aprilie 2024. În cadrul acestui proiect, 11 jurnaliști de la diverse instituții media din țară au participat la 6 sesiuni de informare – pe diverse subiecte esențiale legate de finanțele publice, oferindu-le oportunitatea de a dobândi o mai bună înțelegere a domeniului finanțelor publice, informează joi, 23 mai, Servicul Fiscal de Stat (SFS).
Olga Golban, directoarea Serviciului Fiscal de Stat, a adresat felicitări tuturor jurnaliștilor participanți pentru finalizarea cu succes a primei etape de instruire în domeniul finanțelor publice, totodată reiterând deschiderea autorității fiscale pentru cooperare cu instituțiile mass-media în vederea informării prompte și corecte a contribuabililor.
„Vă invit să abordați în particular și Serviciul Fiscal de Stat atunci când vorbim despre aspectul cum trebuie să fie achitate impozitele. Acest exercițiu necesită implicarea fiecăruia dintre noi. Implicarea Dumneavoastră în procesul de comunicare și transmitere a informației este felul cum se investesc aceste cunoștințe în societate.
Noi încercăm să infiltrăm informația către toate generațiile, de la copii, la adolescenți și maturi. Fiecare dintre noi suntem cei mai buni în ceea ce facem, Dumneavoastră în jurnalism, noi – pe partea financiară. Astfel, este necesar să ne consolidăm eforturile ca să construim un viitor frumos și prosper la noi acasă. Ușile noastre sunt mereu deschise și vă așteptăm cu drag pentru informații și cunoștințe noi”, a adăugat directorul SFS.
Serviciul Fiscal de Stat a participat în cadrul celei de-a doua sesiuni, dedicată componentei de venituri ale bugetului, care a inclus aspecte privind sistemul de impozite, taxe, plăți și alte forme de contribuție la buget, rolul Ministerului Finanțelor și a instituțiilor subordonate în sistemul finanțelor publice.