Moldovagaz a lansat o aplicație mobilă unde poți expedia datele de la contor, dar și unde poți achita factura

SA „Moldovagaz” anunță luni, 3 februarie, lansarea unei aplicației mobile, disponibile pe platformele Google Play și App Store. Aplicația este destinată tuturor persoanelor fizice și juridice pentru a expedia la distanță indicii curenți ai contorului și pentru a achita factura, se arată într-un comunicat.
Potrivit companiei, pentru a utiliza aplicația mobilă, consumatorii pot folosi contul de la „Cabinetul personal al consumatorului”, dacă aceștia s-au înregistrat anterior.
„Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia. La fel, există opțiunea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. Aplicația îi permite consumatorului și posibilitatea de a lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații”, a precizat Moldovagaz.
Este de menționat că utilizatorii aplicației vor primi notificări instantanee pe dispozitiv la momentul începerii și încetării perioadei de primire a indicilor contoarelor
Serviciul este disponibil pentru consumatorii casnici și pentru cei noncasnici (persoanele juridice), și îi permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont.
Instalarea și înregistrarea în aplicație pe dispozitivele mobile sunt gratuite și durează doar câteva minute. La momentul actual numărul de utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” constituie cca 25 mii de persoane.
Vezi și: Maib lansează serviciul de consultanță în afaceri „Verifică Partenerul” (P.)