FOTO Cât a costat noua identitate corporativă a Companiei „Teleradio-Moldova”

Începând cu data de 17 martie, Compania Teleradio-Moldova are o nouă identitate corporativă și un nou slogan: „Reușim împreună”. Anunțul în acest sens a fost făcut de către directorul general al instituției publice a audiovizualului, Vlad Țurcanu.
„Logo-urile și elementele vizuale au fost regândite pentru a oferi un aspect modern, coerent și adaptabil la diferite medii de comunicare”, susțin reprezentanții Teleradio-Moldova, care menționează că noua identitate a TRM a fost finanțată de BBC Media Action și a costat 575 751 de lei.
Astfel, fiecare platformă de distribuție a TRM a primit o identitate distinctă:
- Moldova 1 – „Reușim împreună”
- Moldova 2 – „Cultura timpului”
- Radio Moldova – „O comunitate pe aceeași undă”
- Radio Moldova Tineret – „Creștem generația tânără împreună”
- Radio Muzical – „Ascultăm melodia timpurilor împreună”
„Subtextul este că posturile publice de radio și televiziune, ca și platformele noastre digitale, se dezvoltă și cresc odată cu fiecare din noi. Am construit alături de partenerii noștri un ecosistem identitar din mulțimea de fragmente moștenite din tot ce-a însemnat de-a lungul ultimelor decenii Teleradio-Moldova.
Schimbarea vizuală de astăzi întărește angajamentul nostru de a transforma din temelii TRM, pentru ca instituția publică a audiovizualului să funcționeze în beneficiul societății”, a scris Vlad Țurcanu pe pagina sa de Facebook.





Sursa foto: TRM
Potrivit Teleradio-Moldova, rebrandingul platformelor publice face parte dintr-un proiect de transformare, realizat cu sprijinul corporației britanice BBC.