Principală  —  Ştiri  —  Politic   —   Dumitru Alaiba, despre informațiile lansate…

Dumitru Alaiba, despre informațiile lansate de Natalia Morari cu referire la compania Sumitomo: „Este cea mai adevărată minciună”

Foto: Dumitru Alaiba/ Facebook

Ministrul Dezvoltării Economice și Digitalizării, Dumitru Alaiba, avertizează asupra unor noi falsuri apărute în spațiul mediatic, lansate de această dată, potrivit lui, de fosta jurnalistă de televiziune, Natalia Morari. Informațiile diseminate de Morari se referă la compania Sumitomo, un „investitor important al nostru”, după cum scrie Alaiba.

Potrivit ministrului, Sumitomo este o companie din sectorul automotive, pe care acesta a vizitat-o „nu de o singură dată”. Alaiba subliniază că a și vorbit cu reprezentanții companiei după lansarea falsurilor.

„Prima minciună că Sumitomo ar pleca din țară. Este cea mai adevărată minciună, inventată pe loc gol. Am discutat chiar acum cu conducerea companiei. Nu există nici un motiv oricât de distant ca acest subiect să aibă vreo substanță. (…)

A doua minciună lansată fără nici o probă, este faptul că această companie ar fi primit o amendă de 268 milioane lei. Ca și mai sus, zero dovezi. Zero surse citate. Zero referințe. (…) Nu a fost eliberată nici o amendă”, se arată într-o postare a ministrului Dezvoltării Economice și Digitalizării, Dumitru Alaiba, pe Facebook.

Oficialul confirmă faptul că compania are „o istorie veche de peste cinci ani cu Consiliul Concurenței”, care a fost inițiată încă de „guvernele oligarhilor”.

„Această investigație a ajuns în judecată, iar următoarea ședință este în octombrie. La ședință a fost invitat și Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării. Vom reprezenta acolo interesele economiei și investitorilor. Oamenii se schimbă”, a scris Alaiba.

În acest sens, ministrul îndeamnă cetățenii să fie vigilenți. „Am impresia că din aceeași sursă vor fi încă multe minciuni”, a punctat acesta.

Potrivit paginii de Linkedin a corporației, Sumitomo este o companie formată din aproximativ 900 de companii, cu 80 000 de angajați pe bază consolidată. Activitățile de afaceri ale companiei sunt repartizate în următoarele nouă grupuri: fier, automotiv, transport & sisteme de construcții, dezvoltare urbanistică, media & digital, lifestyle business și altele.