Concurs de oferte pentru procurarea echipamentului
Asociația Telejurnaliștilor Independenți din Moldova, în cadrul proiectului ”Consolidarea Presei Independente și a Educației Mediatice în Moldova”, finanțat de IREX Europe, anunță tender privind procurarea echipamentului necesar, conform listei anexate.
Termenul de livrare și locul livrării: Livrarea se va efectua în termen de maxim 5 zile de la data transferării avansului în mărime de 50% din valoarea totală a achiziției.
Setul de documente pentru a fi prezentate obligatoriu de către ofertanți:
Oferta de preț, conform modelului solicitat (se anexează), în USD, inclusiv TVA
Copia certificatului de înregistrare din Registrul de stat al persoanelor juridice;
Informații generale despre ofertant: adresa juridică, telefon, fax, email, etcLimba utilizată la întocmirea ofertei: româna.
Data limită de prezentare a ofertei: 10 iunie 2016, ora 16.00. Ofertele trebuie să fie primite nu mai târziu de data şi ora limită. Ofertele care sunt transmise cu întîrziere sau sunt incomplete, nu pot fi luate în considerare în procesul de evaluare.Contract de vînzare – cumpărare va fi încheiat între Beneficiar și Ofertantul cîştigător nu mai tîrziu de 10 de zile din ziua de desfășurare a Tenderului.Plățile vor fi efectuate în lei moldovenești (MDL) la cursul de schimb valutar stabilit de către Banca Naționala a Republicii Moldova în ziua transferului sau la cursul stabilit de ofertant în contract. Informaţii suplimentare le puteţi solicita prin email sau la numărul de telefon 022-23-44-38.
- Ofertele pot fi prezentate/expediate la adresa: Chişinău, str. Pușkin, 22, of. 314 sau la adresa de e-mail <reporter.degarda@gmail.com> cu mențiunea – Tender echipament.
- Condiții de plată: – Plata pentru echipament va fi efectuată în două tranşe: avans de 50% din valoarea totală a achiziției va fi transferată în contul Ofertantului cîştigător, restul – 50% din valoarea totală a achiziției va fi transferată Ofertantului cîştigător în maxim 3 zile bancare după predarea echipamentului Beneficiarului cu semnarea actului de primire predare conform specificației stabilite.
- Înștiințarea privind rezultatul tenderului: Se expediază în termen de pînă la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către beneficiar.
- Valabilitatea ofertei: minim 30 zile de la data limită de depunere a ofertei.
- Toate documentele prezentate trebuie sa fie semnate de către Conducătorul întreprinderii-ofertante și ștampilate cu ștampila întreprinderii-ofertante.
OFERTĂ DE PREȚURI SOLICITATĂ pentru următoarele produse:
Nr. crt. | Denumire | Specificatii tehnice | Unitate | Oferta de pret (USD) |
1. | Drona | Phantome 3 Professional 4k + baterie rezerva + geanta | 1 | |
2. | Stativ (Tripod) | Profesional, Specificati modelul | 1 | |
3. | Monopod | Profesional, Specificati modelul | 1 | |
4. | Lavaliera | Sennheiser ew-100 sau ceva similar (Emitor + Receptor) | 1 | |
5. | Pupitru | Pupitru pentru inregistrari sunet cu 4 canale | 1 | |
6. | Aparat Foto | EOS 6D + 24-105 f4L | 1 | |
7. | Calculator | ASUS P8H77-M LE
INTEL CORE I5-3470 TR SSD 120, 16 RAM 1600+ Chieftec CASE and PSU |
1 | |
8. | IP Camera | IP Camera with night mode | 1 |