Revista presei interzisa la Antena C!
Noul patron al Antena
C evita intalnirile cu administratia si cu echipa
postului de radio, vandut recent
Exact la 24 de ore de la reluarea emisiei
suspendate abuziv, in ziua de 24 ianuarie, la ora
7.00, directorul interimar al postului de radio Antena
C, Veaceslav Satnic, a indicat jurnalistului prezentator de tura
ca «revista presei nu se da». Intrebat
"de ce?", el a spus: «Pentru ca nu sunt
semnate contracte cu ziare», accentuand ca nu le va face
publicitate pe gratis.
«Rubrica "Revista presei" face parte din grila de emisie
a postului, iar grila se aproba de Consiliul de administratie
si, respectiv, se modifica de acelasi Consiliu, neau explicat
angajatii Antena C, precizand ca Satnic a actionat pe cont
propriu. Ziaristii de la Antena C mai spun ca, in ziua
reluarii emisiei, la 23 ianuarie, Satnic a insistat ca grila
de emisie sa fie respectata, astfel incat el sa nu fie
invinuit de imixtiune in grila de emisie. Solicitat de Ziarul
de Garda, Veaceslav Satnic a declarat ca rubrica e suspendata
provizoriu, iar problema financiara a aparut din momentul in care
postul de radio nu mai e finantat de la bugetul
municipal. Intrebat daca noul patron a trecut pe la Antena
C si daca acesta isi respecta obligatiile investitionale,
directorul interimar a spus ca la vazut
pe Dmitrii Liutikov doar atunci cand au fost deschise ofertele
participantilor la concursul investitional. «O singura
data lam vazut, mai mult nu stiu nimic
despre el», afirma Satnic. Intrebat daca atat de mult
conteaza ca «Revista presei» sa devina una comerciala,
directorul interimar a spus ca a si dat indicatii
la contabilitate, pentru niste calcule. «Postul de radio
nu poate active fara bani», explica Satnic. Intrebat daca
este sigur ca noul patron il va angaja anume pe el in functie
de director, Satnic a spus ca nu este sigur, deoarece
nu a discutat cu Liutikov acest aspect.
Din iunie 2004, «Revista presei» a fost difuzata zilnic la postul de radio Antena C. In acest rastim, nu a fost ridicata niciodata o problema a contractelor cu ziarele. De asemenea, din practica internationala, este cunoscut faptul ca asemenea contracte nu se incheie si ca emisiunea «Revista presei» nu reprezinta o emisiune comerciala, de publicitate pentru ziare, ci una de informare a publicului.
A.G.