Peste 11,5 tone de produse colectate în magazinele Kaufland, în cadrul campaniei „Masa Bucuriei”

Tradițional, în preajma sărbătorilor Pascale, Misiunea Socială „Diaconia” organizează colecta națională de produse „Masa Bucuriei”. Kaufland Moldova s-a alăturat și în acest an inițiativei, care a avut loc pe 12 aprilie, în toate cele nouă magazine din Chișinău, Bălți, Orhei, Ungheni și Comrat.
Cu efortul a sute de voluntari și clienți, timp de o singură zi, au fost colectate 11 597 kg de produse alimentare. Acestea vor fi transformate în aproximativ 23 194 de mese calde, care vor fi distribuite persoanelor vârstnice și familiilor aflate în dificultate, beneficiare ale Cantinelor Sociale ale Diaconiei.
„Această campanie este, de fapt, rezultatul unui întreg proces desfășurat pe parcursul a 16 ediții – un efort colectiv în care oamenii s-au implicat cu încrederea că fac parte dintr-un lanț al binelui. Fiecare gest și fiecare contribuție personală a fost parte dintr-o schimbare majoră. Iar dovada acestui impact este rezultatul remarcabil – o creștere de peste 47 % față de anul trecut”, a menționat Igor Belei, Director Executiv, Misiunea Socială Diaconia.


Campania „Masa Bucuriei”, ajunsă la cea de-a 16-a ediție, s-a desfășurat în perioada 12 martie – 12 aprilie și a implicat voluntari, persoane publice, tineri și angajați dedicați. Timp de două săptămâni, colegii din echipa Kaufland au mers alături de Cantina Socială Mobilă și au împărțit prânzuri calde persoanelor aflate în dificultate.
„Mă bucur că am reușit să fac un bine acum, în preajma Paștelui. De multe ori, ne lăsăm prinși în rutina zilnică și uităm cât de important e să fim aproape de ceilalți. La Cantina Mobilă, am simțit o conexiune sinceră cu oamenii. Cu siguranță voi mai reveni aici pe post de voluntar.”, Denis, voluntar Echipa Kaufland
„În cele 45 de minute în care am împărțit mâncare, am cunoscut-o pe doamna Ana – o doamnă caldă, care, deși e și ea beneficiară a cantinei, vine în fiecare zi să ajute. Îi știa pe toți: nume, povești, dureri. Îi întâmpina cu zâmbetul pe buze, ca pe niște vechi prieteni. A fost pentru mine o lecție de umanitate și recunoștință. Să mă aflu acolo, în mijlocul celor pentru care, an de an, donez la „Masa Bucuriei”, a fost cu adevărat emoționant.”, Victoria, voluntară Echipa Kaufland.
Campania „Masa Bucuriei” este cel mai mare proiect național de solidaritate dedicat persoanelor social-vulnerabile, organizat tradițional în preajma sărbătorilor Pascale.


Despre Kaufland Moldova
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.