Principală  —  Advertoriale   —   Orange lansează o nouă soluție…

Orange lansează o nouă soluție pentru digitalizarea afacerilor – Orange Document Management

Cât durează aprobarea unei cereri de concediu în compania ta? Calculează și timpul în care ea este scrisă, tipărită, semnată și depusă la persoanele responsabile. Și acesta e doar un proces. Nu mai pierde timpul și resursele, folosește noua soluție digitală inteligentă – Orange Document Management. 

Orange Document Management este o platformă online care ajută companiile să-și organizeze, stocheze și partajeze documentele eficient și în maximă siguranță. Platforma permite angajaților tăi să fie mai eficienți, fără hârtii și zeci de mape. 

Cu noua soluție fiecare angajat are propriul birou digital, unde poate iniția și semna documente, oriunde s-ar afla, chiar și cu telefonul mobil. Indiferent de unde și când lucrează, fiecare membru al echipei are acces instant la ultima versiune a documentului și la arhiva actelor semnate și executate. 

Soluția de gestiune a documentelor de la Orange este maxim securizată și protejată, iar actele sunt semnate digital cu semnătură electronică.

În faza inițială platforma include 2 tipuri de servicii: 

  • Gestionarea concediilor. Serviciul include posibilitatea angajaților de a solicita concedii online, iar a managerilor de a aproba sau respinge cererile cu un singur click, ceea ce reduce timpul de procesare și asigură o monitorizare completă. Iar în calendarul integrat pot fi vizualizate toate concediile planificate, ceea ce face mai simplă delegarea în sezonul concediilor.
  • Administrarea foilor de parcurs. Serviciul simplifică aprobarea foilor de parcurs prin fluxuri de lucru predefinite, ceea ce reduce riscurile de erori umane, dar și consumul de hârtie. Tot aici, ai acces la istoricul documentelor și poți genera rapoarte detaliate, care te vor ajuta să faci analiza datelor mai simplu și să iei decizii de afaceri mai informate.

Orange Document Management are mai multe beneficii pentru starea de bine a afacerii și a angajaților tăi. Printre acestea, eficiența sporită, flexibilitate, securitate, colaborare îmbunătățită și reducerea stresului.

Află mai multe detalii despre Orange Document Management și solicită o ofertă potrivită pentru necesitățile afacerii tale pe www.orange.md/odm

Solicită oferta online sau prin apel la 700 sau 022977700