Principală  —  Advertoriale   —   VIDEO/ Fă cunoștință cu Iura,…

VIDEO Fă cunoștință cu Iura, eroul din noua campanie lansată de Linella

Linella a lansat o nouă ediție a campaniei „Produs Acasă”, cu genericul „Tot ce ai mai bun pe masă e crescut aici, acasă!”. Spotul de campanie a fost realizat în colaborare cu interpreții Magnat și Feoctist, care au venit cu o nouă interpretare a piesei „Dă-mă mamă după Iura”, aducând în prim-plan un mesaj emoționant ce accentuează importanța sprijinirii producătorilor autohtoni. 

În noul spot lansat de Linella, Iura este prezentat ca un pasionat al agriculturii și un susținător devotat al producătorilor locali. Cu o inimă mare și o dedicare neobosită, el muncește zilnic pentru a aproviziona rafturile magazinelor Linella cu produse pline de savoare. Fie că este vorba de legume culese în zori de la fermele din apropiere, de fructe coapte sub soarele acestui pământ mioritic sau de pâinea proaspăt scoasă din cuptoarele tradiționale, eroul Iura are grijă ca pe rafturile magazinului să ajungă cele mai proaspete și delicioase produse. 

Povestea din spatele spotului de campanie

„Spotul campaniei dezvăluie povestea dedicării și grijii din spatele fiecărei mese de acasă, iar eroul principal, Iura, este un gospodar adevărat, reprezentând moldoveanul devotat, care se trezește de dimineață pentru ca fiecare dintre noi, zi de zi, să se poată bucura de produse proaspete și delicioase. Prin munca sa, eroul nostru ne inspiră să susținem producătorii autohtoni și să alegem produse crescute aici, acasă, or susținându-i pe ai noștri, sprijinim familiile care muncesc pentru a ne oferi cele mai bune produse și, totodată, contribuim la dezvoltarea economiei țării noastre. 

Pentru că Linella crede în puterea comunității și în calitatea produselor moldovenești, ne-am unit forțele cu producătorii autohtoni pentru a aduce consumatorilor cele mai proaspete și gustoase produse – la prețuri avantajoase. Prin intermediul campaniei Produs Acasă, invităm consumatorii Linella să descopere gustul autentic al produselor moldovenești și să se alăture acestei inițiative frumoase – de a susține munca și dedicarea producătorilor noștri. Împreună, putem schimba multe!”, a menționat Mihaela Dragan, Director Marketing Linella. 

Rețeaua de supermarketuri Linella anunță că a pregătit 5500 vouchere de cumpărături în valoare totală de 1 650 000 lei, care pot fi câștigate instant la înregistrarea în campanie pe pagina www.autohton.linella.md

Pentru a te înscrie în campanie, trebuie să faci cumpărături în magazinele Linella de cel puțin 200 lei pe un singur bon fiscal, în care să se regăsească minim 2 produse autohtone din materialele promoționale valabile la momentul cumpărăturii. Dacă respecți aceste condiții, la casa de marcat, alături de bonul fiscal, vei primi o anexă cu codul de participare, pe care îl poți înregistra în campanie și ai toate șansele că câștigi instant unul dintre voucherele de cumpărături oferite de Linella. 

Campania Produs Acasă lansată de Linella se află la a cincea ediție. Scopul ei este de a promova și susține producătorii autohtoni, întrucât efectul acestei inițiative este o investiție în sustenabilitatea și în viitorul generațiilor următoare.